One way.

 
Där har ni åtta bilder från Justin Biebers konsert som jag var och såg i Tisdags. Det var helt fantastiskt, går inte att beskriva med ord hur lycklig jag var. Har dyrkat människan i 5år och dom 3 senaste åren har jag verkligen avgudat honom. Det betydde så mycket för mig att äntligen få se Justin Bieber och höra honom live, det var verkligen som en dröm! Det kanske låter töntigt men ni som tycker det eller inte förstår kan kolla VKs krönika från idag del 2 sida 32 eller bara hålla tyst. Jag är supermega glad och det tänker jag fortsätta att vara över att jag har fått uppleva något så underbart som jag gjorde för två dagar sedan! :D (ps. och nej det är inte svett jag har mellan pattarna det är tårar;) )

Kommentarer
Postat av: SIGNE

HAHA, sötnos, va fin du är!!

Svar: Hahahhaha mycket.... ;)
Emelie Öhgren

2013-04-25 @ 21:56:08
URL: http://signebergstrom.blogg.se
Postat av: börje

länka krönikan

Svar: leta din latejävel:)
Emelie Öhgren

2013-04-25 @ 21:58:37
Postat av: Elin

Asså neeehhee finaste Emelie, så himla glad för din skull!!!! :D

Svar: Åhtack elin<3<3:D
Emelie Öhgren

2013-04-25 @ 22:00:24
URL: http://lillavardagen.blogg.se
Postat av: Malin

Emelie, den bilden på dig säger allt! Underbart att du äntligen fick se honom live!
Kram

Svar: Jaa, det var verkligen underbart!:) kramkram
Emelie Öhgren

2013-04-26 @ 08:24:45
URL: http://www.designofluna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0