I wanna be where you are.

 
 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja och nej, vissa saker kan inte bli bättre än då och vissa hoppas jag verkligen bilr bättre.

Blev du kär i år? ja.

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 6 September, 24 Augusti och 3 Augusti.

Vad är din största framgång 2012?  Haha kanske att jag vågade prata massa engelska i frankrike haha.

Bästa köpet? Justin Bieber biljtterna!

Vad spenderade du mest pengar på? Kaffe kläder och julklappar.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?   call me maybe, whistle, Hungry hearts, don’t you worry child, gagnam style typ.

Vem har du umgåts med mest? I "genomsnitt" hela året? Fia Nathalie Klara Hanna tror jag.

Bästa minnet från 2012? Frankrike och några utav de underbara sommarkvällar jag haft.

Hur många kysste du? ;)

Har du haft ett förhållande under 2012? Ja, var tillsammans med Wille.

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? GÅ PÅ FESTIVAL

Vad önskar du att du gjort mer 2012? Vågat ta tag i saker, göra något annorlunda och spontant och jag borde lyssnat mer på mig själv när det gäller vissa saker.Tränat, slutade ju fotboll i sommras så sprang bara lite då och då..

Vad önskar du att du gjort mindre? Kanske inte ätit så förbannat mycket glass! haha 

Favoritprogram på tv? hm typ sverige bakar(tjockis hheeeh) Så mycket bättre, Svenska hollywood fruar och Fear factor.

Största musikaliska upptäckten? haha jaa, alva fick mig ju att börja lyssna på Trevor Hall så typ han..

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Just getting started (justins bok)

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag gjorde inget spc, fyllde år på en onsdag så..

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja. Men det håller jag för mig själv.

Vad fick dig att må bra? Att resa till frankrike och umgås med massa nice människor.

Vem saknade du? Agnes som har bott i Spanien, Emelie och Elin som jag har glidit ifrån, Kaninen i himlen.


Kommentarer
Postat av: Fia

du SKA med på festival iår bebi♥

Svar: BRA NU HARU LOVAT DE DÅ SKARE SKE hihihihhi♥♥♥
Emelie Öhgren

2013-01-06 @ 21:52:38
URL: http://followrivers.blo.gg
Postat av: never mind

I noticed your Pink Floyd tee (second picture)
do you even know who they are? do you listen to them?
I'm guessing that you don't, so why would you wear their t-shirt?

Svar: well i know who they are and i like some of their songs and i think the t-shirt was nice so that is why i bought it, dont judge haha lol
Emelie Öhgren

2013-01-08 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0