Mitt nyårslöfte.

Mitt nyårslöfte är att inte ha något nyårslöfte.
Vill inte ha några måsten och tvinga mig till saker bara för att det ska låta bra i andras ögon. Jag ska inte tvinga mig själv att tex. träna 20 ggr per vecka bara för att jag har lovat mig själv att jag ska få beachbody 2013. NEJ, Jag ska göra saker som jag känner för och mår bra av. Jag säger inte att jag ska ligga och sova och inte göra någonting. Det jag menar är att jag mår bra av att träna, äta nyttigt och av att äta något gott då och då.Jag mår bra av att se på serier, av att vara ute och att vara med mina vänner. så det ska jag göra, mitt nyårslöfte är att leva.
 
fettdeepjagärjao yoloswagxd

Kommentarer
Postat av: natte

wheei bästa nyårslöftet, det delar jag med dej isf!!

2013-01-08 @ 23:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0