Shine bright like you´re laying in the snow.

 
 

Kommentarer
Postat av: -

FAN VAD INTRESSANT!

Svar: Jaa, antagligen eftersom att du läste det och orkade kommentera 3 kommentarer så antar jag att det måste ha intresserat eller berört dig på något vis. Och vad det nu är bryr jag mig ej om. kraam anonyma fegis
Emelie Öhgren

2013-01-30 @ 19:42:42
Postat av: -

FAN VAD INTRESSANT!

Svar: Jaa, antagligen eftersom att du läste det och orkade kommentera 2 kommentarer så antar jag att det måste ha intresserat eller berört dig på något vis. Och vad det nu är bryr jag mig ej om. kraam
Emelie Öhgren

2013-01-30 @ 19:42:42
Postat av: emma

Ååh gud va mysigt med julklappen 2004 :o ja e minst av alla mina syskon och jag skulle vilja ha en sån lapp haha ;)
Jätte fin är du också!

Svar: Haha jaa det var verkligen en oväntad julklapp!:) Tack vad glad jag blir!
Emelie Öhgren

2013-01-30 @ 20:05:31
URL: http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0